fbpx

Poseidon navtika

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja za izvedbo navtičnih izobraževanj Zavoda za navtični izobraževanje (kratko Zavod ZNI) in pripadajoče spletne strani poseidon-navtika.si

 

  1. SPLOŠNO

 

1.1 Izvajanje izobraževanj.

Splošni pogoji  so del pogodbe o izvedbi izobraževanja za fizične in pravne osebe med izvajalcem, Zavod ZNI. (v nadaljevanju izvajalec) in fizično ali pravno osebo, ki  sprejme ponudbo tečajev izvajalca (v nadaljevanju naročnik ali uporabnik).

 

Podatki o izvajalcu

Zavod za navtični izobraževanje

Kunaverjeva ulica 9

1000 ljubljana

Slovenija

Davčna številka SI46147772

Matična številka: 8501491000

Telefon: 041 623 237

Email: info@poseidon-navtika.si

 

1.2 Vrste uporabnikov

 

Z registracijo na www.poseidon-navtika.si/registracija postanete član zavoda. Pravico do nakupa v spletni trgovini Poseidon navtika imajo registrirani člani.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki si ga uporabnik sam določi, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

1.3 Dostopnost informacij

Poseidon navtika se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto izvajalca (ime in sedež izvajalca, matično in davčno številko),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

1.4  Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR) z DDV, razen kjer je drugače določeno.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga naročnik prejme ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. 

Načini plačila

Izvajalec omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, 

po predračunu (UPN nalogu) na račun izvajalca,

s Paypalom na račun izvajalca,

s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko plačilnega sistema Stripe

 

1.5 Pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov

S klikom na gumb »Plačaj« naročnik dovoljuje, da izvajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki naročnika za neomejeno časovno obdobje. Izvajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Naročnik lahko kadarkoli pisno ali po e-pošti zahteva, da izvajalec v 15 dneh trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter naročnika o tem v nadaljnjih 5 dneh obvesti na izvajalčeve stroške.

Naročnik lahko: Odpove izobraževanje, prijavo na izpit ali vrne gradiva v roku 15 dni od dneva »prijave na daljavo« (prijava na spletu) v skladu z določbo 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer pisno s priporočeno pošiljko. Manipulativni stroški se zaračunajo glede na naravo odpovedane storitve ter so v splošnih pogojih navedeni v ustreznih segmentih. Če je naročnik izvedel prijavo oziroma nakup po znižani ceni preko ponudnika bonov, reklamacije niso možne.

 

1.6 Potrditev naročila

S klikom na gumb »Plačaji« v zadnjem koraku prijave izvajalec zabeleži naročilo in naročnika o tem tudi pisno obvesti po e-pošti na naslov, ki ga naročnik navede pri registraciji. S tem ko naročnik klikne na gumb »Plačaj«, pošlje izvajalcu ponudbo za sklenitev pogodbe glede želene storitve/izdelka s strani izvajalca. Izvajalec prejme ponudbo in nanjo odgovori v obliki elektronskega sporočila. Ko naročnik odpre elektronsko sporočilo s strani izvajalca, ki vsebuje sprejem ponudbe prijavitelja, pogodba med strankama stopi v veljavo. Če ima naročnik vprašanja ali težave, se lahko vedno obrne na elektronski naslov izvajalca: info@poseidon-navtika.si. S klikom na gumb »Plačaj« naročnik potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev, na kar je ustrezno opozorjen ter z njimi v celoti soglaša. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

 

1.7 Kode za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

 

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

1.8 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh izvajalcu na elektronski naslov (info@poseidon-navtika.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ. 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila, izvajalcu vrniti blago. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR naročnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

1.9 Omejitev odgovornosti

 

izvajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da izvajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo izvajalec kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

1.91 Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

  1. TEČAJI

2.1 Narava plačevanja tečaja

Naročnina na tečaj, ki jo naročnik vplača v enkratnem znesku, vključuje v ponudbi predstavljene elemente, ki lahko predstavljajo: določen obseg ur tečaja z usposobljenim učiteljem, gradiva in vaje v tiskani obliki, ter druge dodatne storitve. V primeru, da predstavljena ponudba ne vključuje določenih elementov potrebnih za kakovostno izvedbo tečaja, si izvajalec pridržuje pravico do obveznih doplačil, o katerih naročnika v ponudbi predhodno seznani. 

Izvajalec, je upravičen do plačila za obdobje, za katero se je naročnik zavezal, razen v primerih, ko naročnik na primeren način obvesti o odpovedi oziroma prekinitvi tečaja iz utemeljenih razlogov. Za utemeljen razlog iz prejšnje povedi se šteje nastanek dogodka, ki ga tečajnik ni mogel predvideti, kot je daljša bolezen (več kot 30 dni upravičene bolniške odsotnosti), smrt sorodnika v prvem kolenu ali nepričakovan nastanek službene obveznosti ali podobno. O upravičenem razlogu mora naročnik izvajalcu predložiti pisno potrdilo oz. dokazilo. V primeru, da naročnik tečaja ni obiskoval ali pa izvajalca vnaprej obvesti, da ga na tečaj ne bo, a zato nima utemeljenega razloga, kot je to določeno v tem odstavku, mu obveznost za plačilo tečaja ali drugih obveznosti do izvajalca ne preneha. Naročnik je v primeru odpovedi iz utemeljenega razloga dolžan poravnati manipulativne stroške. Naročnik lahko odpove izobraževanje v roku 15 dni od dneva »prijave na daljavo« v skladu z določbo 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer s priporočeno pošiljko na naslov izvajalca.

Naročnik ima pravico do odloga v koriščenju izobraževanja kot predmet pogodbe sklenjene med izvajalcem in naročnikom. Zahtevo o odloženi izvedbi izobraževanja mora naročnik pisno ali po elektronski pošti sporočiti izvajalcu vsaj deset (10) delovnih dni pred prvim tečajem, s katerim želi prekiniti izobraževanje. Izvajalec si pridržuje pravico da v primeru zamude s plačilom zaračuna zakonske zamudne obresti z mesečnim obrokom, ki sledi mesečnemu obroku, katerega plačilo je bilo zamujeno.

 

2.2 Izvajanje tečajev

Vsi urniki in časovni razporedi, ki so dogovorjeni s strani izvajalca, so predmet razpoložljivosti primernega učiteljskega osebja, razpoložljivosti prostorov v katerih potekajo tečaji in števila vpisanih tečajnikov. Izvajalec si vestno prizadeva, da najde nadomestilo ob morebitni odsotnega učitelja. Naročniki niso upravičeni do tega, da bi jih poučeval določen učitelj. Izvajalec bo ponudil nadomestne učne ure za vsako uro ali program, ki je moral biti odpovedan. V primeru, da to ni mogoče, bo izvajalec naročnika o tem nemudoma obvestil in ob koncu tečaja povrnil stroške vseh učnih ur, ki so bile plačane in ne izvedene. Izvajalec ne prevzema odgovornosti za nedoseganje določenih s tečajem povezanih ciljev.

Izvajalec se zavezuje, da bo izobraževanje izvedeno strokovno, v številu ur, ki so predvidene za posamezni program in predstavljene v ponudbi naročniku. V primeru manjšega števila prijavljenih si izvajalec pridržuje pravico do spremembe obsega tečaja ali odpovedi tečaja. Za najmanjše število prijavljenih za redno izvedbo tečaja se, če ni predhodno z naročniki drugače dogovorjeno, šteje vsaj 4 (štiri) prijavljene osebe, kar se ugotavlja po vplačilu tečaja. V primeru manjšega števila prijav se obseg tečaja, če ni drugače sporazumno določeno lahko prestavi na drugo lokaciji. V primeru odpovedi izvedbe tečaja izvajalec naročniku v celoti povrne kupnino.

V primeru zakupa tečaja preko partnerskih prodajnih kanalov in ne direktno pri izvajalcu, se naročnik odpoveduje pravici do prenosa zakupljenih količin v drugo obdobje, do prenosa zakupljenih količin na drugo osebo in vračilu kupnine v primeru, da naročnik ne obiskuje tečajev. Naročnik se s prijavo v registracijski sistem na spletni strani izvajalca zaveže upoštevati ponudbo predstavljeno pri prodajnem partnerju in časovno ustrezno poravnati morebitne s tem nastale dodatne obveznosti, ki jih plača direktno izvajalcu.

Pritožbe in pripombe v zvezi z izvedbo izobraževanja izvajalec sprejema v roku 24 ur po opravljeni storitvi s priloženim računom in pisno obrazložitvijo. Kasnejših reklamacij se ne upošteva in na podlagi slednjih ne vrača denarja.

Izvajalec račun izstavi po opravljeni storitvi, na zahtevo naročnika pa lahko predhodno izstavi avansni račun. V primeru izstavitve računa na pravno osebo mora naročnik izvajalca o tem predhodno obvestiti.

 

3 Pritožbe in spori

Izvajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. izvajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

 

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@poseidon-navtika.si.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. izvajalec bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

 

izvajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si izvajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. izvajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Več o piškotkih

Potrjujem
Zavračam
Privacy Policy